Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2016 11:59 - Ода за една загубена държава
Автор: azeimene Категория: Лични дневници   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2016 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Аз съм българче, обичам наще планини Зелени, БЪЛГАРИН ДА СЕ НАРИЧАМ- ПЪРВА РАДОСТ  Е ЗА МЕНЕ."   Безсъние,звук на движещ се автомобил ,сръбска музика, двама млади мъже и АЗ- бясна на "демокрацията" и всички алчни, безмилостни, отдавна изгубили правото на една държава да се развива и да отглежда своите чеда-БЪЛГАРИ, управници. Прости Българийо, Майко моя Прости ти- мое минало,настояще и бъдеще. Прости, че и аз както много българчета ,в нашата бедност и лишен от  самочувствие живот, намерихме за удобно това да си мълчим на неправдата, за да си позволим самута "хляб" и по няколко псувни по телевизора на две чаши ракия Прости, че създаде велик народ , борещ  се със стотици години да се докаже, Народ успял да пребори Велики империй  и да уцелее. Прости моя най-голяма гордост, че сме  един умиращ народ, че предадохме Българския дух, наследен от Истинските  Българи. Родино моя, прости, че се примирихме,  прости, че те ограбваме, и че чужди ръце те обработват и отнасят по малко от  твоята природна дар. Най-мила, Българийо, прости, че по твоите велики земи ходят хора празни,хора алчни, хора злобни, хора готови да продадат душите си за малко власт,слава и валш. Сган. Мила майко ти ме роди Българка, но едва  след седемнайсет години аз осъзнах, че с това политиците най-много се изгавриха с нас - едно момиче без бъдеще и шанс да се развие не може да се нарече "български гражданин". Простете Рила и Пирин, че ние, вашето наследство,ще ви погубим, ние- вашето бреме, истинския вредител. Простете Левски,Ботев,Вазов... О, простете вие БОРЦИ за нашата мила майчица. Срамете се, че умряхте за едни хора,  който не искат да живеят, не искат да  се борят, за едно младо поколение, кланящо се на материалното и фалшивото. Горди ли сте ? Горди ли сте, че подарихте младините и живота си за едно нищо, за едни лешояди. Струвало ли си е ? Кажете велики борци за свобода! Къде е Апостоле това родолюбие сега,след толкова години?
 Как Апостоле  няма нито един човек готов да изрече онези думи, които величествено заедно с твоята статуя бдяд над едно люляково градче, избрано да осъществи  делото ти за спасяването на нашето велико Отечество  "Ако печеля, печели цял народ ако загубя, губя само мене си." Ех,Апостоле , велико, но напразно! Кой те чува сега? Кой е благодарен? Колко от нас изобщо знаят кой си ти! Доволни ли сте, скъпи управници? Доволни ли сте подтисници на цял един народ? Награбихте ли достатъчно или ще изстискате докрай Моята майка-България ? Погубвате ни. Ограбвате ни. Лишавате ни. Явно чумата никога не е напускала Европа. Аз съм един гражданин , на когото вече му омръзна. Омръзна ми постояно да живея ден за ден, омръзна ми да няма честно правосъдие, омръзна ми убийци да се разхождат на свобода, омръзна ми да плащам храната си в училище за да имам възможност да уча,а престъпниците да ядат и живеят в "Затвора" за сметка на родителите ми. Омръзна ми да  се опитвам да се докажа с истински знания, докато други си купуват образование. Омръзна  ми да гледам последни модели БМВ-та и Мерцедеси, управлявани от някой неграмотен кмет,сметка,която плаща моята баба,майка,баща,съседка или учителка. След година ,на седми януари ,ще навърша пълнолетие, след година ще посрещна рождения си ден на  " Терминал 1" .След година се предавам. Простете ми Майчице Българийо, вие планини залени, реки пълноводни, простете Майка и Татко и малко невръсно братче,вие също Велики борци  за свобода.Най-вече прости ми Примирен Български народе, простете, че и аз ви напускам ,че и аз ще отида да робувам за нечия чужда майка. Ако повечето от вас не виждат смисъл в това което казвам то това утвърждава, че успяха да ни сравнят наедно с  хлебаркте. Успяха наистина успяха. Заради теб, любими мой, заради това,  че неможем да живеем и да създадем поколение както е редно за млади хора, заради това,че работим като луди и парите пак не стигат. Заради вас Маице и Татко, заради това че ме отгледахте и възпитахте с доброта и дарбата да виждам отвъд материалното. Заради тебе малко Братче , за това, че като тръгнеш на училище няма да се притесняваш, че обувките ти са китайска стока и да търпиш нечий подигравки, че си  Беден,заради това, че не само ти, но и много от българчетата заслужавате много повече. Заради тебе бъдеще мое поколение, заради това че искам да израснеш като нормален човек- с права, които се зачитат от закона, заради това че искам с честен  труд и четене да се докажеш, за да бъдеш истинско и да разбереш, че парите не купуват поведение, и да успееш някой ден, когато поредният Алчен биснесмен се качи на власт, да се бориш за това, което ти се полага.Най-вече заради себе си и за това, че не съм се родила в най-красивото място на света, за да живея в Ад.     П.С. Да, някой от вас ще кажат: "Какво разбира едно момиче на седемнайсет което те първа започва живота?".Така е. Аз имам много да живея, но виждам  всеки ден как се разпадаме било по новините , по улицата , на работа или училище. Виждам как деца по на 13 години вече приемат психотропни вещества, как в училищния двор се продава Мари Хуана и се изпушва , след  това се влиза в класната стая да се учи. Виждам защото тепърва искам развитие и добър живот , жалко , че малко усяха да го постигнат тук. Трагедия,е че много го намериха в чужбина.
Както винаги Идиотщината е на власт-краде, пере, яде за наша сметка!    


Тагове:   България,   народ,   пагуба,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: azeimene
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4210
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031